انجمن تنیس خاکی●○●Tennis Agency

 
تاريخ : سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲


موضوع مطلب: نظرت یادت بمونه

Auther: Hamide Kavooc
 
تاريخ : چهارشنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۱

گریپ(Grip) :

 

گریپ حالت دست شما بر دسته راکت است.گریپها به شما اجازه می دهند ضربات مختلف را با انواع و میزان متفاوتی از اسپین (پیچ) اجرا نمایید.

گریپهای پایه عبارتند از: ایسترن، کانتیننتال، سمی وسترن

بین گریپهای مختلف انعطاف پذیری وجود دارد و شما هنگام استفاده از آنها نباید خیلی خشک باشید. همراه با پیشرفت شما، سبک بازی و گریپ دستتان منحصر به فرد خواهد شد. در هر صورت ارتباطی مشخص بین گریپ، برد ضربه، نقطه برخورد و وضعیت بدن وجود دارد.


موضوع مطلب: آموزش تنیس خاکی, گریپ

Auther: Hamide Kavooc
 
تاريخ : دوشنبه ۷ تیر ۱۴۰۰

انتخاب کفش مناسب برای هر ورزش می تواند گیج کننده باشد. هر ورزشی بر حسب نیازهای خودش نوع خاصی از کفش را لازم دارد.کفشهای ورزشی، پای ورزشکار را در مقابل استرسها و فشارهای گوناگونی که طی ورزش به پا اعمال می گردد محافظت و از بروز صدمات پا در ورزشکاران جلوگیری می کند. چنانچه بیش از 3 جلسه در هفته ورزش می کنید نیاز به کفش خاص آن رشته ورزشی دارید و در موارد کمتر از 3 بار در هفته نیازی به تهیه کفش خاص ندارید و با کفش های عادی که در آنها احساس راحتی می کنید می توانید به آن ورزش بپردازید.کفش های ورزشی خاص رشته های ورزشی از نظر وزن، پهنا، کف کفش، نوع مواد بکار رفته در آنها ، الگوی بند کفش و میزان راحتی و نرمی با یکدیگر تفاوت دارند.



Auther: Hamide Kavooc
 
تاريخ : جمعه ۱۸ مرداد ۱۳۹۸

 

 

 

 

 

ورزش هوازی یا ایروبیک ورزشی است که ضربان قلب در حدود 65 تا 80 درصد حداکثر میزان ضربان قلب برای مدت حداقل 20 دقیقه قرار داشته باشد. هر چند برخی ورزش ها مانند وزنه برداری به طور ناگهانی سبب افزایش ضربان قلب و رسیدن آن به مقدار ضربان مذکور می شوند اما چون ضربان برای مدتی نسبتا طولانی در این مقدار ثابت نمی ماند ورزش هوازی به حساب نمی آیند.

 

 

 

 


موضوع مطلب: سلامت قلب, کاهش وزن

ادامه مطلب...
Auther: Hamide Kavooc
 
تاريخ : شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷

سلام دوستای خوب من امیدوارم از جلسه قبلی نهایت استفاده رو برده باشین،این جلسه هم بایستی ادامه راکت رو بگم.....

زمانی که توپ با مرکز راکت زده می شود تفاوت زیادی بین این دو سایز (3/241 و4/279) وجود ندارد. سر بزرگتر ارتعاش را در ضرباتی که با اطراف صفحه راکت زده مس شود کم می کند. فریم بزرگتر برای بازیکنان مبتدی بهتر است.ضمن اینکه وزن کلی راکت اهمیت دارد وزن تعادلی مهمتر است. راکتهای سرسنگین مرکز سقل بالاتری دارند این راکتها همانند چکش، قدرت بیشتر اما کنترل کمتری دارند، راکتهای سر سبک مرکز سقل پایین دارند قدرت کمتری اما توان مانور بالاتری را ارائه می دهند. طول استاندارد راکت 58،68 سانتیمتر است.

 

جنس سیم

 

طبیعی – احساس بهتر

 

مصنوعی – ارزان و بادوام

 

ضخامت سیم

 

15 ضخیم

16 متوسط

17 نازک

 

تنش سیم

 

سخت برای کنترل بیشتر

 

نرم برای قدرت بیشتر

 

 

در مورد ضخامت سیم سه انتخاب وجود دارد :15،16،17، که 15 ضخیم ترین است. سیم ضخیم دوام بیشتر و سیم نازک تحرک بیشتری دارد. برای مبتدیان ضخامت 15 یا 16 توصیه می شود.

تنشهای توصیه شده برای سیم در راکتهای مختلف متفاوت است. هر راکت تنشهای توصیه شده ای دارد که معمولآ داخل گلوی راکت نوشته می شود. به عنوان یک قانون کلی تنشهای سختر سیم ، کنترل بهتر و تنشهای ملایمتر سیم، قدرت بیشتر می دهند.


موضوع مطلب: آموزش تنیس خاکی

ادامه مطلب...
Auther: Hamide Kavooc
 
تاريخ : پنجشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۷

یکی از گجت هایی که در نمایشگاه CES 2014 رونمایی شد و توانست نظر ورزشکاران و علاقه مندان به تکنولوژی را جلب کند راکت هوشمند تنیس سونی می باشد.

این راکت هوشمند دارای چندین حسگر می باشد.همچنین راکت هوشمند سونی می تواند با استفاده از اتصال بلوتوث به دستگاهایی مانند اسمارت فون ها و یا تبلت هاو حتی اسمارت تی وی ها متصل شود.
به کمک حسگر لرزشی و ژیروسکوپ که روی این راکت نصب شده شما می توانید از محل دقیق برخورد توپ با راکت مطلع شوید. با استفاده از این ابزار الکترونیکی کاربر می تواند ورزش تنیس را راحت تر بیاموزد.
قیمت راکت های هوشمند سونی 175 دلار اعلام شده است.

 


موضوع مطلب: اعلام قیمت راکت تنیس هوشمند سونی

Auther: Hamide Kavooc
 
تاريخ : یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷
اسکواش (به انگلیسی: Squash، ریشه‌گرفته از واژگان squeeze together و crush) ورزشی راکتی است که به صورت تک‌نفره (۲ بازیکن) و دونفره (۴ بازیکن) در زمینی کاملا احاطه‌شده با دیوارهای معمولاً شیشه‌ای بازی می‌شود. شیشه‌ای بودن دیوارها تماشای بازی توسط تماشاگران را امکان‌پذیر می‌کند. در مسابقه‌های بین‌المللی دیوارهای بیشتری از جنس شیشه در نظر گرفته می‌شوند.

 

یکی از دشواری‌های اسکواش این است که برخلاف دیگر ورزش‌های راکتی، توپ در اغلب اوقات از پشت سر بازیکن می‌آید. اسکواش با توپ و راکت مخصوص بازی می‌شود. هدف اصلی این بازی، ضربه‌ای به توپ است که حریف نتواند به راحتی ضربه بعدی را به دیوار بزند و یا به دشواری واکنش نشان دهد.

شیوه بازی:

بازی با زدن سرویس آغاز می‌شود و پس از برخورد به دیوار با زاویه‌ای معین وارد زمین سرویس می‌شود. هر بازیکن به طور یکی‌درمیان توپ را با راکت به دیوار روبرو می‌زند و حریف باید آن را به همان دیوار برگرداند. ضربه‌ها باید با سرعت و زاویه‌ای زده شوند که حریف نتواند توپ را به دیوار روبرو برگرداند. مسابقه اسکواش شامل سه یا پنج گیم و هر گیم دارای ۱۱ امتیاز است.

طرح‌ها:

گونه‌های دیگری از ورزش اسکواش که برای گسترش آن طراحی شده‌اند:

  • مینی اسکواش
  • اسکواش ساحلی
  • اسکواش باز

 



Auther: Hamide Kavooc
 
تاريخ : پنجشنبه ۷ تیر ۱۳۹۷

 

 



Auther: Hamide Kavooc
 
تاريخ : دوشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۷
آکادمی تنیس  کلاس آموزش تنیس جهان در یک محیط برجسته  ارائه می دهد.از سال 2001، جوانان و طرفدار بازیکنان تنیس از 27 کشور و 16 ایالت ایالات متحده آمریکا با حضور در برنامه های شبانه روزی زمان نهایی تاثیر آکادمی تنیس است.
فارغ التحصیلان
ما در تمام سطوح از تنیس NCAA در بورس های تحصیلی به رقابت پرداختند. و در سراسر جهان در مسابقات حرفه ای آی تی اف و WTA به رقابت پرداختند .. از جمله قرعه کشی اصلی در ویمبلدون، آزاد فرانسه، ایالات متحده باز، و باز استرالیا.

 


موضوع مطلب: آکادمی تنیس

ادامه مطلب...
Auther: Hamide Kavooc
 
تاريخ : پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶
آدرس:

تهران مجموعه ورزشی انقلاب

تلفن:

+98 21 22039096

+98 21 26216247

نمابر:

+98 21 22038189

+98 21 26216376

پست الکترونیکی:

iritf.info@gmail.com

صندوق پستی:

19395-3151

تهران، منطقه 19 پستی

 


موضوع مطلب: فدراسیون تنیس خاکی ایران

Auther: Hamide Kavooc
 
تاريخ : یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶
چهار گرند اسلم مهم‌ترین مسابقات تنیس در سال هستند. این مسابقات از نظر رده بندی جهانی، جایزهٔ نقدی و توجه عمومی دارای بیشترین اهمیت می‌باشند. این مسابقات عبارت‌اند از آزاد آمریکا، آزاد استرالیا، آزاد فرانسه و ویمبلدون. ویمبلدون قدیمی‌ترین این مسابقات است که اولین بار در سال ۱۸۷۷ آغاز شد، بعد از آن آزاد آمریکا در ۱۸۸۱، آزاد فرانسه در ۱۸۹۱ و در آخر هم آزاد استرالیا در ۱۹۰۵ برگزار شد.


موضوع مطلب: گرند اسلم, تنیس

Auther: Hamide Kavooc
 
تاريخ : دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶
تاریخ تنیس قدمت چند هزار سال است. این بازی برای اولین بار توسط راهبان اروپایی برای مقاصد تفریحی در طول مراسم مذهبی بازی ساخته شد. برای شروع، توپ را با دست زده شد. به زودی دستکش چرمی به وجود آمد. این به زودی با یک دسته تطبیقی ​​برای ضربه موثر و خدمت به توپ جایگزین شد.

 


موضوع مطلب: تاریخچه تنیس, History of Tennis

Auther: Hamide Kavooc
راجر کرافورد اولین معلول جسمی که موفق به دریافت مدرک مربی گری حرفه ای تنیس شد. هر امکاناتی رو برای بازی تنیس داشت، به جز دو دست و یک پا!او 22بار پیروز و 11 بار شکست خورده است.

وقتی پدر و مادر راجر برای اولین بار پسرشان را دیدند متوجه شدند نوزادشان انگشت شست دست راستش را از ناحیه بازویش بیرون زده است و شست و یک انگشت دست چپش به بازویش چسبیده است و کف دست ندارد.

 


موضوع مطلب: راجر کرافورد, اولین معلول جسمی که موفق به دریافت مدرک مربی گری ح

Auther: Hamide Kavooc
 
تاريخ : چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶


موضوع مطلب: لباس تنیس

Auther: Hamide Kavooc
 
تاريخ : یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۶
1 Yankees
2 Nike
3 Reebok
4 Tiger Woods
5 WWE

 


موضوع مطلب: بهترین برندهای ورزشی

Auther: Hamide Kavooc
 
تاريخ : چهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵
در سطح حرفه ای مسابقات می توانند در حد اکثر 3 ست، یا حد اکثر 5 ست برگزار شوند. در مسابقات گرند اسلم، جام دیویس و فینال المپیک مردان بازی ها به شیوهی دوم انجام میشوند. این در حالی است که بازی های زنان همواره حد اکثر 3 ست هستند. بازيکني که زودتر شش «گيم» را بگيرد برنده «ست» مي شود. البته به شرطي که دو گيم از حريف جلوتر باشد. هر جا که لازم باشد بايد ست را ادامه داد تا اين در اختلاف حاصل گردد. روش امتياز بندي ديگري که مي تواند جايگزين روش ذکر شده باشد، روش «تاي-بريک» است به شرط آنکه تصميم به استفاده از آن پيش از برگزاري مسابقه اعلام شده باشد. در اين صورت قوانين زير بايد رعايت گردد: اين روش هنگامي به اجرا در مي آيد که نتيجه برابر «شش» از نظر گيمي حاصل شده باشد. از اين روش نمي توان در ست سوم در بازي سه «سته» و در «ست» پنجم در بازي پنج «سته» استفاده نمود بايد روش عادي يعني برد و يا اختلاف دو گيم اجرا گردد مگر اينکه پيش از مسابقه به نحو ديگري اتخاذ تصميم شده باشد. در يک گيم «تاي-بريک» روش زير اعمال مي شود. بازيکني که زودتر 7 امتياز را بگيرد، برنده گيم و ست مي شود به شرط آنکه دو امتياز از حريف جلوتر باشد. اگر امتياز (برابر شش) شود، گيم بايد ادامه يابد تا اين اختلاف حاصل شود. در روش «تاي-بريک» امتياز دهي بايد از سيستم عددي انجام شود. بازيکني که نوبت سرويس او باشد براي تعيين امتياز اول سرويس مي کند. حريف او براي تعيين امتيازات دوم و سوم سرويس مي کند و از آن به بعد هر بازيکن به تناوب براي دو امتياز بعدي سرويس مي کند تا برنده گيم مشخص شود. از امتيازات اول بايد به تناوب از نيمه راست و چپ سرويس کرد، که در ابتدا از نيمه راست شروع مي شود. اگر سرويس از نيمه اشتباه زمين زده شود و معلوم نگردد تمام نتايج بازي که از آن سرويس يا سرويسهاي اشتباه در محل سرويس به محض آشکار شدن بايد تصحيح شود. (توضيح آنکه بجز براي امتياز اول که سرويس از نيمه راست زده مي شود، براي هر دو امتياز بعدي تا پايان «تاي-بريک» هر بازيکن به ترتيب اول از نيمه چپ و سپس از نيمه راست سرويس مي کند) بازيکنان بايد پس از هر شش امتياز و در خاتمه گيم «تاي-بريک» اقدام به تعويض زمين بنمايد. شیوه ی امتیاز دهی در گیم های معمولی بدین صورت است: هر گاه بازیکنی امتیاز اول را بگیرد امتیاز 15 برای آن بازیکن ثبت می‏شود. با گرفتن امتیاز دوم، امتیاز 30 اعلام می‏شود. با گرفتن امتیاز سوم امتیاز آن بازیکن 40 اعلام می‏شود. هر گاه بازیکن امتیاز چهارم را نیز بگیرد، امتیاز به صورت اعلام «گیم» مشخص می‏شود. مگر اینکه: اگر هر یک از دو بازیکن سه امتیاز بگیرند، حساب امتیاز «برابر» (دیویس) اعلام می‏شود و امتیاز گرفته شده توسط یک بازیکن به عنوان (آوانتاژ) «امتیاز» مثبت اعلام می‏شود. اگر همین بازیکن امتیاز دیگری بگیرد، برنده «گیم» می‏شود. ولی اگر حریف امتیاز بعدی را بگیرد، حساب امتیازات دوباره به صورت «برابر اعلام می‏شود. این کار به همین ترتیب ادامه می‏یابد تا آنکه یکی از بازیکنان پس از اعلام نتیجه برابر دوباره امتیاز بگیرد که نتیجه «گیم» به نفع آن بازیکن اعلام می‏شود.


موضوع مطلب: شیوه امتیاز دهی در تنیس خاکی

Auther: Hamide Kavooc
 
تاريخ : چهارشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۵
با شروع فصل تابستان ،بهترین فرصت برای انتخاب ورزش مورد علاقه تون است.

تنیس انتخاب مناسبی است بشرط اینکه قدرت بدنی خوبی داشته باشین .



Auther: Hamide Kavooc
 
تاريخ : یکشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۵
Auther: Hamide Kavooc
تیم ملی در تمرینات آماده سازی خود پیش از حضور در رقابت های دیویس کاپ شرکت می کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس: مرحله جدید اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس کشورمان برای حضور در رقابت های دیویس کاپ از هته آینده در آکادمی بین المللی تنیس استقلال برپا می شود.

 انوشا شاهقلی، شاهین خالدان، محسن حسین زاده، آرش سوری ، محمد کارگران و امیر حسین بادی نفرات دعوت شده به این مرحله هستند.

تنیسورهای دعوت شده از ۸ لغایت ۲۶ خرداد ماه تمرینات خود را پیگیری می کنند و در صورت مهیا شدن شرایط برای حفظ آمادگی بیشتر به مسابقات بین المللی فیوچرز اعزام می شوند.

سرمربیگری تیم ملی کشورمان بر عهده سعید احمدوند است و قاسم کردی نیز به عنوان سرپرست حضور دارد.

مسابقات دیویس کاپ از ۲۱ تیر ماه سال جاری با حضور تیم های سقوط کننده از گروه ۲ ( ایران و لبنان ) ، تیم های حاضر در گروه ۳ ( ترکمنستان، هنگ کنگ ، سوریه و کامبوج) و تیم های صعود کننده از گروه ۴ ( جزایر پاسیفیک و سنگاپور ) به مدت یک هفته برگزار می شود.

یاد آور می شود: ۲ تیم برتر جواز حضور در گروه ۲ آسیا و اقیانوسیه را بدست می آورند.



Auther: Hamide Kavooc
 
تاريخ : جمعه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
  • کـرمان
  • آدرس هیئت : خ جهاد چهارراه شهیدنامجوجنب بانک صادرات
  • تلفن :۰۳۴۱۲۴۵۶۸۷۵
  • فکس :۰۳۴۱۲۴۵۱۷۹۴
  • پست الکترونیکی : Sm_davari@yahoo
  • رییس هیت :سیدمظفر داوری
  • نائب رئیس  : آرمیتا حیدری افشاری
  • دبیر هیئت : غلامرضا ابارقی


Auther: Hamide Kavooc
 
تاريخ : سه شنبه ۱۷ فروردین ۱۳۹۵
مي توانيد به فدراسيون تنيس مراجعه كنيد.

http://iritf.ir



Auther: Hamide Kavooc
 
تاريخ : سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴
...............................................................

...................................................................................................

فرا رسيدن ايام فاطميه را بر تمام مسلمانان جهان تسليت عرض مي نمايم.

...............................................................

...................................................................................................



Auther: Hamide Kavooc
 
تاريخ : سه شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴
دوستان عزیز میتوانند درخواستهای خود رو به آدرس ایمیل زیر بفرستند:

 

teniss4ever@yahoo.com

 


موضوع مطلب: درخواستهای دوستان عزیز

Auther: Hamide Kavooc
در این دوره از مسابقه ها که در زمین های تنیس 'کایا بلک' آنتالیا برگزار می شود، حسین زاده عصر امروز با نتیجه دو بر یک و با امتیازات 7بر 5 ، 3 بر 6 و 6 بر 2 مغلوب حریف خود شد.
سرمربی تیم ملی تنیس ایران از عملکرد حسین زاده مقابل حریف بلژیکی ابراز رضایت کرد و گفت: بوگارت پیش از این در رتبه 1300 برترین تنیس بازان جهان قرار داشت و در این دوره از مسابقه ها نیز از آمادگی مطلوبی برخوردار است.
سعید احمدوند تصریح کرد : هدف تنیس بازان ایرانی از شرکت در رقابت های بین المللی فیوچرز کسب نتیجه نیست، بلکه قصد داریم تا نقاط ضعف آنها را شناسایی و در تمرینات مشکلات بازیکنان را برطرف کنیم.
وی خاطر نشان کرد : ملی پوشان ایرانی تا پیش از آغاز رقابت های جام دیویس در تیرماه سال آینده در چهار دوره پیکارهای بین المللی شرکت خواهند کرد تا با آمادگی کافی به مصاف حریفان خود در تهران بروند.
در ادامه جدول مقدماتی رقابت های بین المللی فیوچرز ترکیه، انوشا شاهقلی تنیس باز باتجربه ایرانی روز یکشنبه در دیداری دشوار مقابل اسمیت بارنابی از انگلیس قرار می گیرد.
همچنین شاهین خالدان دیگر ملی پوش کشورمان از جدول اصلی این مسابقه ها به مصاف حریفان خود می رود.
تیم ملی تنیس ایران که خود را برای حضور در رقابت های جام دیویس در گروه سوم آسیا و اقیانوسیه آماده می کند، با ترکیب انوشا شاهقلی، شاهین خالدان و محسن حسین زاده راهی ترکیه شده است تا در دو دوره پیکارهای فیوچرز این کشور شرکت کند.
مسابقه های جام دیویس، اواخر تیرماه سال آینده با حضور هشت تیم (ایران، لبنان، ترکمنستان، هنگ کنگ، سوریه، کامبوج، جزایر پاسیفیک و سنگاپور) در تهران برگزار خواهد شد.
در پایان این پیکارها دو تیم برتر، جواز حضور در گروه دوم رقابت های جام دیویس در منطقه آسیا و اقیانوسیه را کسب می کنند.


موضوع مطلب: تنیس فیوچرز

Auther: Hamide Kavooc
 
تاريخ : سه شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۴
تنیسور راه یافته به جدول اصلی رقابت های جایزه بزرگ تنیس اصفهان مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس: در آخرین روز جدول مقدماتی رقابت های جایزه بزرگ تنیس اصفهان ( جام موتوسل)  تنیسورها با انجام ۸ بازی به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت نفرات راه یافته به جدول اصلی مشخص شدند.

بر این اساس جدول اصلی مسابقات از امروز و با حضور ۳۲ تنیسور برتر آغاز می شود که نتایج کامل روز سوم به شرح زیر است:

محسن شرافتی –پیمان حیدری ( ۲-۶ ، ۷-۶ (۷) ۶-۷ (۴) محسن شرافتی )

سورنا ابریشم کار – وحید امیری ( WO – وحید امیری)

عباس دهقانی –مازیار دباغ (۲-۶ و ۳-۶ مازیار دباغ)

امیر علی صدقی نسب –عرفان سرجوقیان ( ۱-۶ و ۲-۶ امیر علی صدقی نسب)
فرید فرجادیان – پارسا یزد خواستی ( ۲-۶ ، ۶-۴ و ۱-۶ پارسا یزد خواستی )

علیرضا مظاهری – محمد میرزایی( ۳-۶ و ۴-۶ علیرضا مظاهری )

وهاب کشیری – محمد مهدی سهرابی ( ۲-۶ و ۴-۶ وهاب کشیری)

جلال امیدیان – مهرشاد قفقازی ( ۱-۶ و ۴-۶ جلال امیدیان)

این مسابقات به مدت یک هفته در اصفهان برگزار و در نهایت به نفرات برتر جوایز نقدی اهداء می شود.

یاد آور می شود: مدیریت و سرداوری مسابقات به ترتیب بر عهده سام خشتی و حسن لاچیانی است.



Auther: Hamide Kavooc
 
تاريخ : سه شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۴
تیم ملی تنیس زیر ۱۳ سال دختران کشورمان با کسب عنوان قهرمانی و نائب قهرمانی هفته نخست بازیها را به پایان رساند.

فرناز فصیحی مربی تیم ملی تنیس زیر ۱۳ سال کشورمان با ابراز رضایت از عملکرد تنیسورها در هفته نخست مسابقات غرب آسیا و آسیای میانه گفت: در حالی هفته نخست مسابقات تنیس زیر ۱۳ سال در بیروت به پایان رسید که تنیسورهای کشورمان در بخش دختران به خوبی ظاهر شدند و صاحب عنوان قهرمانی، نائب قهرمانی شدند و مهشاد شعیبی در بخش انفرادی یک عنوان سومی را از ان خود کرد.

وی افزود: در بخش دختران ۱۵ تنیسور حضور دارند که از بین تیم های قدرتمندی همچون لبنان ، سوریه و اردن کسب این عناوین رضایت بخش است و با توجه به اینکه تنیسورها با شرایط مسابقات به خوبی آشنا شدند پیش بینی می شود تا در هفته دوم به عملکرد بهتری از خود به نمایش بگذارند و مجوز حضور در تیم غرب آسیا را بدست آورند.

فصیحی ادامه داد: خوشبختانه تنیسورهای کشورمان با کسب این نتایج از روحیه خوبی برخوردارند و در صوتیکه بازی خودشان را به نمایش بگذارند می توانیم در این دوره نیز چند نماینده را برای حضور در تیم غرب آسیا معرفی کنیم . امسال یکی از بهترین تیم ها در ۲ بخش دختران و پسران در مسابقات حضور پیدا کردند و امیدورام با ادامه این روند با بهترین عملکرد به کار خود در مسابقات پایان دهیم .

وی در پایان خاط نشان کرد: تنیسورهای برتر این رقابت ها به تیم تنیس غرب آسیا دعوت می شوند تا در مسابقات تایلند حضور پیدا کنند.



Auther: Hamide Kavooc
 نوروفیدبک یکی از جدیدترین شیوه های درمان بیماریها و همچنین افزایش قدرت تمرکز و ذهن با استفاده از تکنولوژی است.

 

 نوروفیدبک روشی ایمن و بدون درد است که در طی آن حسگرهای که الکترود نامیده می شود، رافائل نادال تنیسور شماره یک جهان برای افزایش تمرکز و ارتقا عملکرد ذهنی و آمادگی روانی بالا استففاده می کند.


موضوع مطلب: نوروفیدبک

Auther: Hamide Kavooc
اندی ماری با پیروزی در سه ست پیاپی برابر دیوید گوفن بلژیکی به برتری رسید و قهرمانی بریتانیا را قطعی کرد.
مسابقات فینال جام دیویس 2015 به میزبانی بلژیک برگزار شد.
این اولین قهرمانی بریتانیا از سال 1936 تاکنون است.
اندی ماری در این باره گفت: نمی توانم این پیروزی را باور کنم. مسابقه خیلی سختی بود. واقعا متعجب کننده است. من همیشه بهترین بازی ها را برای کشورم انجام دادم. از تمام مردم و هوادارانی که این مسابقه را تماشا کردند تشکر می کنم. دیوید تنیسور خوبی و به طور باور نکردنی با استعداد است.
ماری که قبلا قهرمان ویمبلدون (2013) و تنیس آزاد آمریکا (2012 ) شده بود و دارای مدال طلای بازی های المپیک تابستانی 2012 است، بریتانیا را به یک پیروزی تاریخی و ماندگار رساند.
در مسابقات جام دیویس که به جام جهانی تنیس هم مشهور است، بازیکنان دو کشور در مجموع پنج مسابقه (چهار مسابقه انفرادی و یک مسابقه دوبل) برگزار می کنند و هر تیمی که دست کم سه مسابقه از این پنج مسابقه را ببرد، برنده محسوب می شود.
اندی ماری در روز نخست مسابقات که روز جمعه برگزار شد، مقابل روبین بملمنز بلژیکی به برتری رسید. در روز دوم هم اندی و برادرش جیمی ماری، تیم دو نفره گوفن-دارسی را شکست دادند. پیروزی اندی ماری در مسابقه چهارم بر گوفن قهرمانی بریتانیا را قطعی کرد.


موضوع مطلب: تنیس بریتانیا

Auther: Hamide Kavooc
 
تاريخ : سه شنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۴

 



Auther: Hamide Kavooc
 
تاريخ : دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳

 



Auther: Hamide Kavooc

اسلايدر

دانلود فيلم