مجله کرمان ما

تبادل تجربه در زمینه نوزاد پروری با کمک شما امکان پذیر خواهد بود لطفا تجربه خود را در قسمت نظرات با بقیه به اشتراک بگذارید:

مجله کرمان ما

تبادل تجربه در زمینه نوزاد پروری با کمک شما امکان پذیر خواهد بود لطفا تجربه خود را در قسمت نظرات با بقیه به اشتراک بگذارید:

زنگ خطر برای کسانی که زیاد می نشینند!!

خطر نشستن تا آنجاســت که مــتخصصان امر، آن را در‌ ردیف سیگار کشیدن قرار داده و اذعان می‌کنند همان‌طور که ترک سیگار سخت و اغلب ناممکن است، نشستن نیز همین وضع و حال را دارد، تنها با این تفاوت که نشستن به اندازه‌ مصرف توتون و تنباکو کشنده نیست!



کرمان ما

ادامه مطلب ...

ده نفوذ امنیتی عجیب، خارق العاده و دیوانه وار

مرورگرتان را آپدیت کنید. جاوا را دفن کنید. بر روی لینک های غریب و ناشناس از افراد ناشناخته هرگز

کلیک نکنید.

ااااه. گفته ها و جملات تکراری و همیشگی که به عنوان پایه های امنیت کاپیوترهای شخصی، امروزه روی مغز تمام افرادی که در وب چرخ می زنند حــــــک شده است. دیگر کلک های قدیمی بدافزارها به خوبی گذشته نمی تواند از پس نفوذ در کامپیوترها بر آیند.

اما نکته غافلگیر کننده اینجا است که آدم بدهای داســـــــتان هم همیشه خلاق هستند. (هیچ وقت ترکیب بسیار قدرتمند آزمندی، ملالت و هوشمندی را دست کم نگیرید.) جدای از هدف گرفتن اینترنت اکسپلورر، اکنون آنها خودشان را برای حمله به کامپیتر مجازی شما (VM)، بازی های ویدیویی تان و حتی ترموستات متصل به وب تان مسلح می کنند.

ادامه مطلب ...

در مورد چربی خون بیشتر بدانیم

در مورد "چربی خون" چه می‌دانید؟

 چربی‌ها پـــس از آب و پروتئین سومین مـــاده تشکیل‌ دهنده بدن انسان هستند و مهم‌تـــرین منبع ذخیـــره انـــرژی در بـــدن محسوب می‌شوند.

چربی‌های موجـــود در خون به دو گروه‌ تری‌گلیسرید و کلسترول تقسیم می‌شوند.

شاید ایـــن سوال در ذهن شما هم باشـــــد که منظور از «چربی خون» چیست؟

ادامه مطلب ...

نکاتی که هنگام خرید لباس باید رعایت کنیم

اگر بگوییم که لــــباس، تنها جنبه نمایان کردن شـخصیت آدم‌ها به شمار می‌رود و قضاوت‌های اولیه بر مبنای آن صورت می‌گیرد،اشتباه نکرده ایم.

لباسی که می‌پوشیم، می‌تواند طــــــرف مقابل ما را متوجه نقاط مثبت شخصیتمان کند. به علاوه، چنانچه لباس مناسبی به تن داشته باشیم، با اطمینان خاطر و اعتماد به نفس بیشتری با دیگران ارتباط برقرار می‌کنیم.

پس با کمـــــی دقت و وقت گذاشتن در زمان خرید آن میتوانیم باعث بهتر شدن برداشت دیگران از خودمان شویم

ادامه مطلب ...

شناسایی حقه های صنعت غذایی

تشخیص خوب از بد (مواد غذایی)

امروزه برخی از کارخانجات مواد غذایی برای بدست آوردن سود بیشتر دست به کارهایی میزنند که ذهن مشتری را گمراه کنند ومشتریها بخت برگشته با خیال رسیدن به محصول کاملا طبیعی ومطلوب از در مغازه ها خارج میشوند که البته بسته به نبوغ کارشناسان ومشاوران امر تقلب در هر کارخانه ایست که از چه ترفندی برای رسیدن به هدفشان استفاده کنند تا ذهن مشتری را حتی بعد از مصرف نیز متوجه تقلب انجام شده نگرداند دقیقا مثل یک تردستی.


اما آیا به این نکته فکر کردید که میشود با کمی دقت وحوصله دست تردستان مواد غذایی را رو کرد البته اطلاع رسانی فرمولهای کشف حقه های صنعت غذایی نیز خود راهیست برای مبارزه با اینگونه اعمال غیر شرعی و انسانی ،مثلا برای شناسایی شیر،رب گوجه وعسل خوب......

ادامه مطلب ...