مجله کرمان ما

تبادل تجربه در زمینه نوزاد پروری با کمک شما امکان پذیر خواهد بود لطفا تجربه خود را در قسمت نظرات با بقیه به اشتراک بگذارید:

مجله کرمان ما

تبادل تجربه در زمینه نوزاد پروری با کمک شما امکان پذیر خواهد بود لطفا تجربه خود را در قسمت نظرات با بقیه به اشتراک بگذارید:

درد دلی با جناب آقای شهردار

معمولا من کمتر به خیابان وخیابان گردی می پردازم دلیلش شلوغی خیابانها،رعایت نکردن قوانین اولیه رانندگی توسط بعضی از این همشهریان شایدم کمبود سوخت اما چند روز پش جهت انجام کاری به کوچه ای که در اول کوچه خیام است

معمولا من کمتر به خیابان وخیابان گردی می پردازم دلیلش شلوغی خیابانها،رعایت نکردن قوانین اولیه رانندگی توسط بعضی از این همشهریان شایدم کمبود سوخت اما چند روز پش جهت انجام کاری به کوچه ای که در اول کوچه خیام است جهت ورود به خیابان مالک اشتر وارد شدم چشمتان روز بعد نبیند احساس کردم در کشتی ناخدائی  می کنم که در دریائیش پرتلاطم و طوفانیست با کلاچ ترمز گرفتنهای فراوان از کوچه به خیابان رسیدم قصد کردم به خیابان ابوذر بروم به خیال اینکه طوفان تمام شده وارد کوچه شدم وچه خیال باطلی که طوفان در این کوچه شدید تر بود با رعایت ودقت فراوان مرکب خود را به خیابان رساندیم.ناخودآگاه یادمطلبی افتادم که یکی از دوستان برایم فرستاده بود که در بلاد غرب  تعدادی از کارشناس وکاردان به این نتیجه رسیده اند که برای کاهش سرعت خودروهای عبوری از تصاویر چاله وچوله استفاده کنند

راستی آقای شهردار می دانم که میدانید وضعیت خیابانهای شهرمان چگونه است اما آیا از وضعیت کوچه های شهرمان نیز خبر دارید یا خیر.

نمی خواهم در اینجا کارهای با ارزشی که جنابعالی وهمکارانتان برای بهتر شدن شهرمان کرده اید را زیر سوال ببرم واین را هم  میدانیم حفاری های وقت وبی وقت این وآن کوچه وخیابان سالم برایمان نگذاشته ولی دیگر این یک بدعت شده برای همه ما که اگر کوچه یا خیابانمان توسط همکاران شما آسفالت شد فوری می گردیم به دنبال یک حفاری جدید و زخم زدن بر اسفالت کوچمان و خیابانمان، جناب آقای سیف الهی عزیز آیا وقت آن نرسیده است که فکری برای برطرف شدنش انجام دهیم ومدیریتش کنید مگر نه این است که شهرداری ساخت وسازها را مدیریت کرده وهیچ کس نمی تواند بی آنکه شما بی اطلاع باشید خشتی بر روی هم گذارد.آیا نمی شود برای زخمی کردن خیابان وکوچه شهرمان که همانا پوست شهرمان است سیستمی بگذاریم.به امید روزی رسد که کمترین ناهمواری غیر معمول داشته باشیم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد