مجله کرمان ما

تبادل تجربه در زمینه نوزاد پروری با کمک شما امکان پذیر خواهد بود لطفا تجربه خود را در قسمت نظرات با بقیه به اشتراک بگذارید:

مجله کرمان ما

تبادل تجربه در زمینه نوزاد پروری با کمک شما امکان پذیر خواهد بود لطفا تجربه خود را در قسمت نظرات با بقیه به اشتراک بگذارید:

انجام موفقیت‌آمیز ظریف‌ترین جراحی جهان در کرمان

توضیح:من از نزدیک با این دکتر خوب کرمانی برخورد داشتم مثالی خوب از انسانی شریف ومنظم

یکی از ظریف‌ترین جراحی‌های میکروسکوپی جهان روی دست یک جوان عنبرآبادی توسط دکتر یوسفی فوق تخصص جراحی ترمیمی با موفقیت انجام شد.

فوق تخصص جراحی ترمیمی گفت: یکی از ظریف‌ترین جراحی‌های میکروسکوپی جهان روی دست یک جوان عنبرآبادی با موفقیت انجام شد.

کرامت یوسفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: یکی از ظریف‌ترین جراحی‌های میکروسکوپی جهان روی دست یک جوان عنبرآبادی با موفقیت انجام شد.

وی بیان داشت: این جوان در حین کار با دستگاه برش آهن از ناحیه انگشت شست و انگشت دوم دچار آسیب شد که در این حادثه انگشت شست قطع و انگشت دوم دچار پارگی شد.

وی با اشاره به اینکه انگشت شست پا 40 تا 60 درصد فعالیت‌های یک دست در ارتباط است، افزود: شریان‌های انگشتان در حد سه‌دهم میلی‌متر با موفقیت پیوند زده شد و این جراحی ظریف‌ترین جراحی میکروسکوپی جهان است.

یوسفی خاطرنشان کرد: با آزمایش‌های انجام شده عمل خون‌رسانی بعد از عمل به خوبی در دست این جوان انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: این عمل در مدت زمان پنج ساعت و 30 دقیقه و با کمک شش کادر جراحی در بیمارستان مهرگان شهر کرمان با موفقیت انجام شد.

به گزارش فارس، دکتر یوسفی کار خود را از سال 61 با پیوند دست یک مجروح جنگ دوران دفاع مقدس آغاز کرده و در شش ماه گذشته سه عمل پیوند دست را در کرمان انجام داده است.


منبع:تابناک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد